torsdag 7 juni 2007

Nationaldagen


På nationaldagen åkte vi tillsammans med Emma och Rickard för att hälsa på Erik på hans föräldragård Storegården i Kestad, Götene, för lite sommarmys. Vi tittade på djuren, traktorerna, grillade och solade. Tassen njöt av de stora gräsytorna och käkade sig mätt på en hel del gräs och annat gott. Efter en lång dag på landet åkte vi tillbaka till Jönköping och i all hast glömde vi Tassens koppel på gården! Men men, vi har ett i reserv, lite stort dock, men det får duga så länge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan hej!
Kul att följa era äventyr!
Förmodligen kommer jag hem på lördag kväll, beror lite på jobbet, men jag måste tvätta och fixa lite kläder i alla fall. Vore ju guld att få se underverket!
Vi hörs, kram!

Anonym sa...

Hej på er tre!

Äntligen har jag hittat hit!

Vilken sötnos du är Tassen! Förstår om matte och husse är stolta :-)

Vilka söta bilder ni har lagt upp. Den där "filmstjärnebilden" på Tassen i språng var ju helt perfekt.
Får mig att sakna min mupp gôrmycket! Men han kommer att komma på besök i storstan snart och bo hos matte i en och en halv vecka :-)

Hoppas få träffa Tass-godingen någon gång nu i sommar!

Ha det gött!

Kramis